3 - Reisverslag uit Vilassar de Mar, Spanje van Matthijs Paauwe - WaarBenJij.nu 3 - Reisverslag uit Vilassar de Mar, Spanje van Matthijs Paauwe - WaarBenJij.nu

Door: Matthijs

Blijf op de hoogte en volg Matthijs

24 Mei 2015 | Spanje, Vilassar de Mar

Hola! Sinds de drukte van de Moederdag over is werken we alleen nog maar in de ochtend. Het weer begint steeds beter te worden en ons Spaans gaat ook met sprongen vooruit. We kunnen het erg goed vinden met het personeel en het werk is leuk om te doen. Onze ouders zijn langs geweest in het weekend, oa om mijn verjaardag te vieren. We zijn naar een wedstrijd van Barcelona geweest, dit was echt fantastisch! Ook zijn onze fietsen aangekomen, die zijn met de bloemen in de vrachtwagen meegekomen, super handig! Deze week heb ik stroopwafels uitgedeeld aan het personeel, vanwege mijn verjaardag, iedereen vond ze enorm lekker!

Verslag uit: Spanje, Vilassar de Mar

semana dos (week 2)

24 April 2015

1e week, spanje
Matthijs

Ik ben samen met Menno van der mout naar Spanje, we zitten in het plaatsje Villasar de mar, op 25km van Barcelona. we werken bij een planten groothandel.

Actief sinds 13 April 2015